Sledujete nás na facebooku

ČASTÉ DOTAZY - Pobyty

Jak  si  vyberu pobyt?

Pobyt můžete vybírat přímo na stránkách hotelu zde. V sekci „Wellness pobyty“ si můžete vybrat balíček, který bude nejvíce vyhovovat vašim představám. Pokud se stane, že nenajdete ten pravý balíček, je možné vám sestavit balíček přímo na míru, kdy nám napíšete svou představu a my vám navrhneme nejvhodnější variantu pro váš wellness pobyt. Pokud chcete vsadit na jistotu, vyberte si pobyt v sekci „Nejprodávanější pobyty“. Jakékoliv vaše dotazy zodpovíme na telefonním čísle +420 731 637 662 nebo na e-mailu pobyty@infinit.cz

 

Jak rezervuji pobyt?

Wellness pobyt můžete předběžně rezervovat po kliknutí na tlačítko „Předběžná rezervace“, kde vám dáme vědět po vyplnění krátkého formuláře. Pobyt lze rezervovat také telefonicky na telefonním čísle +420 731 637 662 denně od 8 do 20 hod.

 

Kdy budu informován o potvrzení rezervace?

Závazné potvrzení rezervace pobytu vám bude zasláno na uvedenou emailovou adresu, jakmile budeme mít od vás veškeré informace o termínu pobytu, platbě a rezervaci služeb. V potvrzení budou uvedeny veškeré informace ohledně vašeho pobytu (a to check-in, check-out, veškeré vámi vybrané služby, popřípadě časy jejich rezervací)

 

Odeslal jsem předběžnou rezervaci, ale co když nebude již volný pokoj k dispozici?

Může se stát, že v některých termínech již zcela obsazeno. V tomto případě vám navrhneme alternativní termín pobytu. Pokud trváte na termínu pobytu, velmi rádi vám pomůžeme s výběrem jiného našeho hotelu.

 

Jak probíhá platba za objednaný pobyt?

Pokud je termín pobytu dříve než za 30 dní, zpravidla se hradí celá částka najednou na základě data splatnosti na zálohové faktuře. V případě, že termín pobytu později než za 30 dní, je možné částku uhradit na dvakrát. Celá částka je pak splatná nejpozději 14 dní před nástupem na pobyt. Jestliže je doba objednaného termínu cca týden a my vám nestihneme vystavit zálohovou fakturu na váš pobyt tak, abyste ji stihli bez problému uhradit, proběhne platba pobytu až při příjezdu.

 

Kdy obdržím dárkový poukaz na pobyt?

Dárkový poukaz vám zašleme v případě, pokud zvolíte při výběru daného pobytu možnost „Koupit jako dárek“. Zaslání dárkového poukazu závisí na zvoleném způsobu dopravy a typu platby. Při platbě online kartou a při osobním převzetí na pobočce můžeme dárkový poukaz vystavit téměř ihned. Při platbě převodem na účet dárkové poukazy vystavujeme z pravidla do 2 pracovních dnů. Nejrychlejší způsob dodání je pak zaslání poukazu elektronicky ve formě e-poukazu. Dále je zde možnost nechat si připravit poukaz na kteroukoliv naši pobočku, nebo vám jej můžeme zaslat poštou. Zde je při platbě předem příplatek 79,-Kč a na dobírku 109,-Kč a při nákupu od 3000,-Kč je zaslání zdarma.

 

Jak probíhá platba a doprava za objednaný dárkový poukaz na pobyt?

V případě zakoupení poukazu na e-shopu www.infinitpobyty.cz výběrem „Koupit jako dárek“ si můžete vybrat z následujících způsobů platby a dopravy:

Způsoby platby:

  • Dobírka České pošty - zboží zaplatíte v hotovosti při převzetí
  • Hotově či kartou při osobním převzetí - zboží zaplatíte hotově či kartou na Vámi zvolené pobočce
  • Infinit kartou při osobním převzetí – v případě, že vlastníte Infinit kartu, můžete dárkové poukazy při převzetí uhradit i ze svého kreditu při převzetí na zvolené pobočce
  • Platba předem na účet - po objednání zboží obdržíte e-mail s číslem účtu, na který odešlete platbu, číslo účtu: 261788182/0300 (ČSOB). Při převzetí zboží tak již nic neplatíte.
  • Platba kartou online: okamžitá platba přes platební bránu ověřeného systému 3D-Secure. Akceptujeme karty VISA, VISA Electron, MasterCard

 

Jak si obdarovaní vyberou termín pobytu?

S výběrem termínu nás můžete kontaktovat na telefonním čísle +420 731 637 662 a nebo e-mailem na pobyty@infinit.cz, kdy s vámi denně od  8:00 do 20:00 vyřešíme všechny náležitosti ohledně vašeho pobytu. Po výběru termínu a rezervaci případných služeb vám bude zaslán e-mail, kde budou veškeré informace potřebné k příjezdu na váš wellness pobyt.

 

Dostal jsem dárkový poukaz, ale pobyt mi nevyhovuje, mohu ho změnit?

Dárkový poukaz na pobyt lze po domluvě změnit za pobyt jiný v minimálně stejné finanční hodnotě. Nedoplatek je pak vyúčtován na wellness recepci.

 

Jsou pobyty na Vašem portálu za stejné ceny jako při objednání na hotelu?

Ano. Garantujeme vám stejnou cenu za wellness pobyt u nás i na hotelu. Nemusíte mít tedy obavy, že byste u nás zaplatili jinou částku než při rezervaci přes hotel.

 

Je možné pobyt platit platební kartou?

Ano. Platit kartou je možné buď při nákupu pobytu ve formě dárkového poukazu po volbě “Koupit jako dárek“, nebo při příjezdu na wellness recepci.

 

Nemám emailovou adresu, je možné si pobyt objednat?

Samozřejmě, rezervace pobytu může proběhnout telefonicky a veškeré informace o pobytu vám popřípadě zašleme poštou na Vaši adresu. Neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 731 637 662.

 

Co se stane pokud onemocním a na pobyt nemohu nastoupit?

V takovém to případě je nejlepší nás informovat co nejdříve. Nejpozději však do 15 hodin dne před plánovaným příjezdem, nebudeme vám tak účtovat storno poplatek. Následně domluvíme i váš náhradní termín vašeho pobytu.

 

Je možné pobyt čerpat z FKSP?

Ano. U objednávky pouze uveďte do poznámky, že si přejete pobyt čerpat z FKSP a napište nám fakturační údaje na zaměstnavatele.