Sledujete nás na facebooku

Časté dotazy - Obecné

Připravili jsme pro Vás obsáhlý přehled nejčastěji kladených otázek a odpovědí, který pravidelně aktualizujeme, abyste vždy dostávali nejnovější informace.


Co když mám u sebe nějakou cennost (mobil, notebook, tablet, peníze,...) můžu si je někde uschovat?

Standardně nedoporučujeme brát si tyto věci s sebou. Ale pokud je klient u sebe má, tak máme vyhrazené uzamykatelné boxíky na recepci, kde si může tyto věci uschovat. Určitě nedoporučujeme si je brát s sebou do šatny nebo do prostorů wellness.

 

Co když jsem u Vás něco ztratil?

Neváhejte nás kontaktovat. Můžete zavolat, poslat e-mail či se přijít osobně zeptat na recepci. Pokud se se u nás věc našla, můžete si ji zde vyzvednout.

 

Proč musím dávat při příchodu na službu (fitness, wellness, masáž, PV) zálohu?

Danou finanční zálohu si bereme za zapůjčení čipu. Záloha je vratná.

 

Jsou poskytovány slevy na služby?

Ano, poskytujeme slevy pro držitele věrnostní Infinit karty+, pro studenty, seniory, karty společnosti Multisport, Klub pevného zdraví VZP,  a o víkendech nabízíme zvýhodněné vstupy pro rodiny s dětmi.

 

Co obnáší Infinit Karta+ a její členství?

Založení IK+ je bezplatné. Jediná podmínka pro získání členství je minimální vklad 2000 Kč. Vyřízení karty Vám zabere pár minut, stačí vyplit základní údaje (jméno, příjmení, telefonní číslo) a karta Vám bude následně vystavena. Platnost kreditu na IK+ není omezená.

IK+ je přenosná a můžete na ni pozvat Vaše blízké. Platí na všechny služby v celé síti wellness center Infinit v Praze i Brně a opravňuje ke zvýhodněným cenám na služby a k 10% slevě na nápoje. (podmínky)

 

Jakou formou můžu na pobočce platit?

U nás na pobočce může platit hotově v českých korunách nebo eury (akceptujeme pouze bankovky a nazpět vám vrátíme v českých korunách). Pomocí platebních karet (American Express, Diners Club, Visa, MasterCard, JCB). Dále přijímáme Multisport kartu, Benefity Café, Benefit Plus, Sodexo (Relax, Fokus, dárkový pass či Flexi pass), Unišeky, Ticket Benefits a Ticket Compliments.

 

Platím za zrušení rezervace?

Zrušení rezervace je bezplatné, avšak usnadníte nám práci, pokud danou rezervaci včas zrušíte (tzn. minimálně 24h předem). Je možné, že se volné místo vás ještě obsadí.

 

Lze čerpat zaměstnanecké bonusy, FKSP příspěvky?

Ano, lze. Zažádejte dopředu mailem na ucetni@infinit.cz, kde shrnete informace o zaměstnavateli (název a sídlo společnosti, IČO, DIČ), informace o zaměstnanci (jméno, příjmení, číslo zaměstnance) částku jakou budeme fakturovat, text s vepsanou službou, kterou budeme fakturovat (wellness, masáže, kredit na IK, poukaz, pobyt,…). Zpětně lze o fakturu žádat pouze týž kalendářní měsíc s tím, že klient originál dokladu vrátí.

­

­ 

Slouží účtenka jako doklad pro pojišťovnu?

Ano, naše účtenka má všechny náležitosti daňového dokladu. Na recepci si můžete vyžádat ještě razítko a podpis. Pokud trváte na faktuře zažádejte dopředu mailem na ucetni@infinit.cz, kde shrnete informace o pojištěnci, výši částky a způsob jakým budete platit, text s vepsanou službou, kterou budeme fakturovat (wellness, masáže, kredit na IK, poukaz, pobyt,…). Zpětně lze o fakturu žádat pouze týž kalendářní měsíc s tím, že klient originál dokladu vrátí.

 

Jak se k vám dostanu?

Autem, pěšky či MHD - adresa pobočky je Majdalenky 885/10, 638 00 Brno-Lesná

GPS souřadnice: 49.2350948,16.62434719999999

MHD: zastávka Haškova - bus č. 49, 57, 81 a noční linka 92

 

Můžu u Vás zaparkovat zdarma?

Ano, parkování je zdarma, před budovou vedle travnaté plochy kde je dostatek parkovacích míst. Možnost parkování pro hotelové hosty je i podél budovy či za budovou.